Mijn Verhaal. 

Begin 2020 werd mijn contract niet verlengd, de reden was simpel: de evenementensector lag op zijn gat. Om het maar zo te zeggen. En dan, dan moet je door. Maar wat ga je doen? Gestopt met het HBO nadat je je propedeuse zonder enige probleem hebt behaald, niemand die op zoek was naar starters om commerciële functies te vervullen en niet wetende wat ik zelf wilde.

Teksten schrijven, daar was ik altijd wel goed in op school. Ik kon er mijn creativiteit in kwijt. Komt denk ik door mijn ADHD. Voor ik met een zin klaar ben, weet ik al wat de volgende wordt. Dus startte ik mijn zoektocht: teksten schrijven voor geld. Er ging letterlijk een wereld voor me open. Een wereld die tot dan toe nog onbekend voor me was. In een kort jaar heb ik mezelf enorm veel verdiept in alles wat met online marketing te maken had. Tot ik bij het woord ‘sales funnel’ uitkwam.

Opnieuw ging er een wereld voor me open. Een wereld waarbij software, marketing en sales werden gecombineerd. Ik voelde meteen dat dit mijn toekomst was. Ik ben me gaan verdiepen in het opstellen van sales funnels. Boek hier, boek daar. Academy hier, nog meer boeken daar. De beste willen worden in je vakgebied. Dit is voor mij topsport. In onlinemarketingland is het iedere dag knallen. Niet eens per 4 jaar Olympische Spelen, nee 24/7. Wie niet presteert en zichzelf blijft innoveren, raakt achterop.

Dat gaat mij niet gebeuren. Mijn klanten overigens ook niet. On top of my game. Iedere dag.

Ik blijf mijzelf iedere dag ontwikkelen, zodat ik de allerbeste funnels kan bouwen. Voor jou.

Doen wat ik leuk vind en waar ik energie van krijg. Daarom ben ik begonnen met ondernemen. Dat is de reden dat ik mezelf richt op coaches en bedrijven die bijdragen aan de gezondheid van anderen.

Marketing automatiseren voor jou
Ik blijf mezelf constant innoveren
Vindbaarheid verbeteren van klanten
Waarom deze focus

Omdat ik de beste wil zijn binnen mijn vakgebied. Punt uit. Klaar. Daar doe ik alles aan. Ik merk dezelfde passie voor online marketing bij sommige klanten. Bij anderen niet, maar die weet ik te overtuigen van de schoonheid van ons vakgebied. Er is bijna geen branche die zo in de lift zit en tegelijkertijd dagelijks veranderd. Wat je vandaag op school leert over marketing is morgen alweer verleden tijd.

Bedrijven die bijdragen aan dE gezondheid van anderen.

Je gezondheid is alles. Ik ben gek van sporten en krijg er energie van. Evenals het werken met klanten die ik leuk vind. Om die reden heb ik ervoor gekozen mijzelf te focussen op bedrijven en coaches die bijdragen aan de gezondheid van anderen. Denk hierbij aan personal trainers, sportscholen, bedrijven die gezonde voeding produceren maar ook horecazaken die zich focussen op het serveren van gezond eten.