Landingspagina laten maken

Té vaak zien we landingspagina’s voorbijkomen die niet goed zijn. Vol mogelijkheden tot afleiding, te weinig CTA’s en te veel onzin. Een landingspagina heeft maar één doel: een conversie binnenhalen.

Onze landingspagina’s zijn geoptimaliseerd voor het behalen van resultaat. Een landingspagina achter een advertentie hoort anders te zijn dan een informatieve landingspagina die voorzien is van zoekwoorden. 

Landingspagina's horen geld op te leveren. Punt uit. Vragen?

Kenmerken van een goede landingspagina

Een goede landingspagina is geoptimaliseerd voor het converseren. Er staat genoeg waarde op, bruikbare informatie, social proof en CTA’s. De hoogst mogelijke conversie bereiken wij met onze landingspagina’s door:

  • Alle mogelijke afleiding te elimineren. Zo is er geen menu zichtbaar;
  • Boven de vouw een CTA-button te plaatsen;
  • Op twee andere plaatsen een button te plaatsen;
  • Waardevolle content te plaatsen die bezoekers écht verder helpt of informatie geeft over een product/weggever;
  • Makkelijk te scannen opsommingen te gebruiken;
  • Het inschrijfformulier zo kort mogelijk te houden;
  • Deze te koppelen aan een mooie bedankpagina;
  • Uitgebreid te testen voor we live gaan.

Zekerheden

Funnels

Landingspagina’s worden tactisch en met een duidelijke structuur ingericht om een hoog conversiepercentage te behalen.

Snelle levering

Binnen vier werkdagen staat je landingspagina live en is deze gekoppeld aan de autoresponder. Dat is de hands on mentaliteit waar wij van houden. 

Koppelingen

De landingspagina wordt direct gekoppeld aan jouw autoresponder voor optimaal resultaat en vlekkeloze automatisering!

Duidelijke verschillen & prijzen.

Wij maken onderscheid tussen twee soorten landingspagina’s:

  • Informatieve landingspagina’s
  • Commerciële landingspagina’s

Informatieve landingspagina’s zijn pagina’s om bezoekers van Google en andere zoekmachines naar de website te halen en er vervolgens voor te zorgen dat zij converteren. Ook hier zit werken we commercieel, maar ligt de focus op het vinden van een combinatie tussen informeren en overtuigen.

Commerciële landingspagina’s zijn pagina’s die achter advertentiecampagnes geplaatst worden. Wij geven op deze pagina’s enkel nuttige informatie en tonen voordelen van het product. Misschien wat eigenschappen, maar vooral voordelen. Daar zit een wezenlijk verschil in.

Informatief
€297
2500 woorden
Tactische inrichting
Incl. zoekwoorden
Inbouwen op website
Incl. meta titel & beschrijving
Incl. inschrijfformulier
Commercieel
€197
Gericht op product / dienst
Incl. bedankpagina
Incl. social proof
Vrij van afleiding
Inbouwen op website
Koppeling met ander kanaal

Landingspagina regels

Een landingspagina maken kan eigenlijk iedereen. Een goede landingspagina maken niet. Om een landingspagina succesvol te maken, heb je rekening te houden met een aantal factoren. Wij noemen dit ook wel ‘de ongeschreven regels’ van de landingspagina.

  1. Elimineer afleiding.
  2. Bouw meerdere mogelijkheden in om contact op te nemen of te kopen (CTA’s)
  3. Benoem de voordelen, duidelijk. Niet de eigenschappen.
  4. Zorg voor social proof.
  5. Bied onderin de kans om een afspraak in te plannen, is wat laagdrempeliger.

Benieuwd waarom we voor deze regels hebben gekozen? En wat de gedachtegang erachter is?  

Laten we samen successen behalen!

Wat online succes ook betekent voor je, Koen van Hooren Marketing kan je ermee helpen. Plan een afspraak in met Koen om jouw doelen te bespreken!

Koen van Hooren – eigenaar & marketing specialist