Marketingblog.
Een CRO, copy en analytics blog waar je écht wat leert. Iedere donderdag publiceer ik een nieuw artikel vol inzichten, onderzoek en quotes van betrokken experts. Zo voorzie ik je van toepasbare tips waarmee jij je website optimaliseert. Kleine aanpassingen, meer winst. Dat wil je.
Zo maak je gehakt van het ‘wij-syndroom’ in je copywriting
Je bent egoïstisch. Het ‘wij-syndroom’. Zo noem ik het. Van die copywriting op websites die begint met ‘we’ of ‘wij’. Wij maken dit… Wij zorgen voor dat… Wie geeft er iets om? Niemand! In deze blog geef ik je handige tips om dit te voorkomen. Ervoor zorgen dat je...
Landingspagina optimaliseren: 15 tips!
Veel landingspagina’s bestaan uit een simpele tekst, wat leuke afbeeldingen en er worden wat verlangens benoemd. Een goed begin, maar het kan vaak een stuk beter. Gruwelijk zonde, want het kost je geld. Je landingspagina optimaliseren kan een hoop geld en plezier...
Wat is leadkwalificatie en hoe pas je dit toe binnen een sales funnel?
Wat is leadkwalificatie binnen een sales funnel?Niet iedere potentiële klant is direct na aanmelding of het eerste contact klaar om van je af te nemen. Het kwalificeren van je leads door middel van leadkwalificatie daarom erg belangrijk binnen je sales funnel. Je wil...
Waarom gratis content belangrijk is in je sales funnel
Waarom gratis content belangrijk is in je sales funnel De term ‘sales funnel’ wordt steeds bekender in Nederland, maar helemaal duidelijk is het nog niet. Sommigen denken dat het een kant-en-klaar softwaresysteem is. Anderen snappen er geen bal van. In principe is een...
Hierom lees je mee.
Je leest om iets te leren of jezelf te amuseren. Toch? Komt dat goed uit, mijn blog biedt beiden. Iedere donderdag voorzie ik je van (nieuwste) inzichten op het gebied van copywriting, CRO of analytics. Een diepgaand artikel waarvoor ik onderzoek verricht, experts vraag bij te dragen en dit alles ondersteun met krachtige afbeeldingen. Zo is die blog lekker leesbaar én waardevol.
De missie van de blog is duidelijk: ondernemers voorzien van praktische tips over copywriting, CRO en analytics. Daar horen deelonderwerpen als psychologie, UX-design en content marketing bij.
Reis je mee?
Na een goed jaar als copywriter verschillende successen te hebben geboekt, wilde ik mijn horizon verbreden. En daar ben ik mee bezig. Die reis documenteer ik en kun je volgen. Klik op de onderstaande button en reis mee in mijn wereld.