Autoresponder instellen

De autoresponder is het softwaresysteem waarmee we geautomatiseerd contact op kunnen nemen met klanten, deze kunnen segmenteren en klantloyaliteit kunnen verbeteren. Maar om van alle voordelen te kunnen genieten is het belangrijk dat deze goed in wordt gesteld.

Website tracking, het instellen van engagement tagging en meer. Op deze pagina geven we uitleg, zodat jij weet hoe en waarom we autoresponders  instellen voor klanten.

De autoresponder is het fundament van het automatiseren.

Kenmerken van een goede landingspagina

Voor ondernemers is segmentatie van levensbelang. De welbekende 3J-methode is hierop van toepassing: juiste tijd, juiste product, juiste persoon. Als alles ‘juist’ is, verzekeren we ons van toegewijde klanten die ook daadwerkelijk van ons kopen wanneer we daarom vragen.

Door alles op de juiste manier in te stellen kunnen we ontzettend veel processen binnen de onderneming automatiseren. En jij houdt tijd over voor andere dingen.

 

Zekerheden

Funnels

Landingspagina’s worden tactisch en met een duidelijke structuur ingericht om een hoog conversiepercentage te behalen.

Snelle levering

Binnen vier werkdagen staat je landingspagina live en is deze gekoppeld aan de autoresponder. Dat is de hands on mentaliteit waar wij van houden. 

Koppelingen

De landingspagina wordt direct gekoppeld aan jouw autoresponder voor optimaal resultaat en vlekkeloze automatisering!

Duidelijke verschillen & prijzen.

Wij maken onderscheid tussen twee soorten landingspagina’s:

  • Informatieve landingspagina’s
  • Commerciële landingspagina’s

Informatieve landingspagina’s zijn pagina’s om bezoekers van Google en andere zoekmachines naar de website te halen en er vervolgens voor te zorgen dat zij converteren. Ook hier zit werken we commercieel, maar ligt de focus op het vinden van een combinatie tussen informeren en overtuigen.

Commerciële landingspagina’s zijn pagina’s die achter advertentiecampagnes geplaatst worden. Wij geven op deze pagina’s enkel nuttige informatie en tonen voordelen van het product. Misschien wat eigenschappen, maar vooral voordelen. Daar zit een wezenlijk verschil in.

Informatief
€297
2500 woorden
Tactische inrichting
Incl. zoekwoorden
Inbouwen op website
Incl. meta titel & beschrijving
Incl. inschrijfformulier
Commercieel
€197
Gericht op product / dienst
Incl. bedankpagina
Incl. social proof
Vrij van afleiding
Inbouwen op website
Koppeling met ander kanaal

Landingspagina regels

Een landingspagina maken kan eigenlijk iedereen. Een goede landingspagina maken niet. Om een landingspagina succesvol te maken, heb je rekening te houden met een aantal factoren. Wij noemen dit ook wel ‘de ongeschreven regels’ van de landingspagina.

  1. Elimineer afleiding.
  2. Bouw meerdere mogelijkheden in om contact op te nemen of te kopen (CTA’s)
  3. Benoem de voordelen, duidelijk. Niet de eigenschappen.
  4. Zorg voor social proof.
  5. Bied onderin de kans om een afspraak in te plannen, is wat laagdrempeliger.

Benieuwd waarom we voor deze regels hebben gekozen? En wat de gedachtegang erachter is?  

Laten we samen successen behalen!

Wat online succes ook betekent voor je, Koen van Hooren Marketing kan je ermee helpen. Plan een afspraak in met Koen om jouw doelen te bespreken!

Koen van Hooren – eigenaar & marketing specialist